SKYWEL Machinery Co., Ltd.

All Categories

Nantu à noi

SKYWEL Machinery Co., Ltd. hè stata furmata da l'azionari di Taoyuan Sanli Piston Ring Factory in u 2013. Cum'è dipartimentu di vendita in Changsha, simu incaricati di l'affari in u mercatu domesticu è ancu capaci di esportà anelli di pistoni in u mondu sanu da tandu.

Cum'è u principale fabbricante di anelli di pistoni in Cina dapoi u 1943, avemu guadagnatu una bona reputazione in u duminiu è sempre disposti à offre tecniche di supportu è cunsiglii prufessiunali à i nostri clienti. È anu ancu fattu grandi successi in cummerciu cù altri paesi dapoi u 2013.

Casting strettu, pruduzzione precisa, assicuranza di qualità chì ci face un cumpagnu affidabile per i nostri clienti. Hè per quessa chì i nostri prudutti sò pupulari in Europa, Asia è America, Africa è anu vintu l'elogi di i clienti stranieri è stabiliscenu un partenariatu amichevule à longu andà cun elli. Saremu sempre benvenuti i nostri clienti per una visita per cunnosci di più è sapè cumu sò stati prudutti i vostri prudutti è speremu di travaglià cun novi clienti sinceramente.